Με την σημερινή μας πρόταση, που εγκρίθηκε ομόφωνα στο Δημοτικό Συμβούλιο Κομοτηνής, θέλαμε να υπογραμμίσουμε δύο κοινωνικές αναγκαιότητες: αφενός χρειαζόμαστε μια πιο ενεργό συμμετοχή των πολιτών στα ζητήματα της καθημερινότητας κι αφετέρου μιαν ενημερωμένη και οργανωμένη δημοτική διοίκηση, όλα σε συνθήκες διαφάνειας. Πιστεύουμε, ως ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ, ότι και οι δύο στόχοι εξυπηρετούνται με την υιοθέτηση της εφαρμογής Novoville που προτείνουμε – ή και κάποιας ανάλογης, δεν έχει σημασία. Ο μεν δημότης μόνο με το κινητό του τηλέφωνο να μπορεί να αναφέρει δωρεάν, άμεσα και άκοπα οποιοδήποτε πρόβλημα εντοπίζει, η δε διοίκηση του δήμου να υποχρεούται να δράσει με τρόπο αποτελεσματικό, γιατί διαφορετικά θα εκτεθεί. Οι τεχνικές λεπτομέρειες περιγράφονται στο κείμενο που κοινοποιήσαμε και όπως ενδεχομένως είδαν όλοι υπάρχουν και πρόσθετες δυνατότητες για μιαν αμφίπλευρη επικοινωνία του δήμου με τον δημότη, ξεκινώντας από ενημερώσεις κάθε τύπου και καταλήγοντας σε μικρές δημοσκοπήσεις. Βεβαίως αντιλαμβανόμαστε τον κίνδυνο της υιοθέτησης μιας τέτοιας εφαρμογής, αφού όλοι θα έχουν εικόνα της πορείας επίλυσης ή μη των αναφερθέντων προβλημάτων, όμως ελπίζουμε ότι αυτό μπορεί να λειτουργήσει στις δημοτικές υπηρεσίες ως οίστρος για μια καλύτερη εξυπηρέτηση όλων μας. Εδώ παρεμπιπτόντως αξίζει να ελεγχθεί η δυνατότητα υιοθέτησης προτύπων ISO 9001/2016 από την κομβική Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου, γιατί η λειτουργία της κρίνεται απελπιστική – κι αυτό δεν είναι αντιπολιτευτική κορώνα αλλά κοινότοπη παρατήρηση του μέσου πολίτη.
Παρότι ο δήμαρχος διαφώνησε με την τελευταία αυτή εκτίμησή μας (και προσπέρασε την πρόταση για την πιστοποίηση) σχετικά με την λειτουργία της Καθαριότητας, συμφώνησε για την αγορά μιας εφαρμογής τύπου Novoville ή κάποιας ανάλογης, μετά την σχετική έρευνα που θα κάνει η αρμόδια υπηρεσία. Ευχόμαστε να δούμε σύντομα την εφαρμογή σε επιτυχή λειτουργία και η Κομοτηνή να κάνει ένα βήμα μπροστά.
Υποβολή απάντησης