Νταλίκες εντός ή εκτός Εγνατίας (ή: μοιράζοντας δυο υπουργείων άχυρο)

Το καλοκαίρι έφτασε και οι συντοπίτες μας που θα πηγαίνουν για ένα μπάνιο στη θάλασσα θα έχουν πάλι μπροστά τους το θέαμα της φωτογραφίας. Θα πρέπει να ελιχθούν ανάμεσα σε πλήθος (τούρκικων, συνήθως) φορτηγών που αφήνουν την Εγνατία με τα διόδια και πάνε στην παλιά Εθνική Οδό για οικονομία. Κι όμως, πέρυσι ψηφίστηκε ο Ν.4388 που απαγορεύει την κίνηση φορτηγών άνω των 3,5 τ. εκτός Εγνατίας (πλην εξαιρέσεων), γιατί δεν εφαρμόζεται; Ρωτήσαμε, ως “Σπάρτακος”, ΚΑΘΕ αρμόδια υπηρεσία τοπικά αλλά και στην Αθήνα και μετά από δεκάδες τηλεφωνήματα και έγγραφα μάθαμε πως:
1) το υπουργείο Μεταφορών δεν έχει καθορίσει σαφώς το παράπλευρο οδικό δίκτυο και η διευκρίνηση αυτή ακόμη “προχωράει”.
2) η Τροχαία δεν έχει ακόμη τη νομική/τεχνική δυνατότητα επιτόπιας είσπραξης του προστίμου (!) και δεν έχουν καθοριστεί οι χώροι όπου θα ακινητοποιούνται τα οχήματα των παραβατών.
3) η Εγνατία Οδός δεν έχει ενημερωθεί από την Τροχαία για την σήμανση που θα προειδοποιεί σχετικά τους οδηγούς φορτηγών (αν και η σήμανση κυρίως θα αφορά την Περιφέρεια), καθώς όλοι αναμένουν τις οδηγίες από το κέντρο.
Οι εν Αθήναις αρμόδιοι και των δύο υπουργείων μάς διαβεβαίωσαν πως πλησιάζει η λύση του προβλήματος. Πάντως μάλλον και το φετινό καλοκαίρι θα έχουμε μία από τα ίδια: μόνιμη ταλαιπωρία και θανάσιμους κινδύνους για τους ντόπιους, καταστροφή της παλιάς Εθνικής Οδού από τα βαρέα οχήματα, τεράστια μείωση των εσόδων στα διόδια… Πού θα πάει, κάποια στιγμή θα τα καταφέρουν οἱ ὑπουργοί μας, δεν θα τα καταφέρουν;

Κάντε το πρώτο σχόλιο

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται.


*



Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.