-->

Το δίκιο και το άδικο του Αχμέτ Ιλχάν

Παρακολουθώντας τις πρόσφατες πρωτοβουλίες του βουλευτή Ροδόπης Ιλχάν Αχμέτ, έχουμε την εντύπωση ότι ο κ. Ιλχάν διολισθαίνει προς μία κατεύθυνση που δεν συνήθιζε. Κι αυτό, ειδικά στις κρίσιμες μέρες που περνάμε, είναι τουλάχιστον απογοητευτικό.
Καταρχάς εκείνη η ανεξήγητη παρέμβασή του προς το Υπουργείο Παιδείας για τον σχολικό εορτασμό των Τριών Ιεραρχών. Ενώ γνωρίζει, ή τουλάχιστον όφειλε να γνωρίζει, ότι ΠΟΤΕ δεν δημιουργήθηκε πρόβλημα στα μειονοτικά σχολεία λόγω της θρησκευτικής γιορτής. Πάντοτε η ελληνική πολιτεία σεβόταν το διαφορετικό θρήσκευμα και προνοούσε σχετικά, ό,τι και να γινόταν με τα δημόσια σχολεία. Τι θυμήθηκε ξαφνικά ο βουλευτής και έθεσε τέτοιο ζήτημα, λες και κάποιος προσέβαλε τους ομοθρήσκους του μαθητές; Μάλιστα βγήκε και να γράψει μετά ότι λόγω της παρέμβασής του κάτι δήθεν διασώθηκε και το υπουργείο έκανε «βήμα πίσω»! Να τα γράφει αυτά κάποιος Χαμπίμπογλου από τη Γερμανία εντάξει, όμως άλλο η Ελληνική Βουλή κι άλλο το πρακτορείο ABTTF.
Κι έπειτα η κοινή πρόταση των τριών μειονοτικών βουλευτών της Θράκης για έγερση ξεχωριστού μνημείου σε αλβανικό έδαφος για τους μουσουλμάνους Έλληνες που έπεσαν στον ελληνοϊταλικό πόλεμο, χωρίς πουθενά να αναφέρεται ότι στη Θράκη οι γνωστοί ως πεσόντες τιμούνται ανέκαθεν. Αναρωτιέται κανείς καλόπιστα, τι θα εξυπηρετούσε ένα χωριστό μνημείο ανάλογα με το θρήσκευμα των πεσόντων (δηλαδή αναλόγως και για τους Εβραίους, τους Καθολικούς κτλ;). Αντιθέτως, με το αίτημα να τιμηθούν τοπικά οι 13 Κομοτηναίοι μουσουλμάνοι νεκροί, που μνημονεύονται στο παλιό Ηρώον της πόλης, όχι μόνο συμφωνούμε αλλά και το ζητήσαμε ως ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ πριν δυόμιση χρόνια («…Αν δεν προβάλουμε ως τοπική κοινωνία μια τέτοια σύμπνοια των σύνοικων στοιχείων, τι θα προβάλουμε; Μάλιστα ο Δήμος θα άξιζε ενδεχομένως να αναζητήσει τους απογόνους εκείνων των ανθρώπων και να προβεί σε μια τιμητική χειρονομία»…, http://www.spartakos.gr/…/as-timisoume-ta-thetika-paradeig…/).
Όσο για τον συνυπογράφοντα βουλευτή Ξάνθης, Χουσεΐν Ζεϊμπέκ, εκείνος δεν δικαιούται να μιλάει για μνημείο πεσόντων, εφόσον δεν πατάει το ποδάρι του στο μνημόσυνο των νεκρών (4 μουσουλμάνοι και 30 χριστιανοί) του Οχυρού του Εχίνου, ακολουθώντας το τοπικό δημαρχίδιο στην προξενική γραμμή. Όμως ο Ιλχάν Αχμέτ έδειχνε πως δεν είναι της ίδιας κατηγορίας, έστω κι αν είναι γνωστό το περιβάλλον (βλ. και χθεσινή φωτό) όπου κινείται και πολιτεύεται…

Αν σας άρεσε το άρθρο, γραφτείτε στην λίστα ενημέρωσης!

3 Responses to Το δίκιο και το άδικο του Αχμέτ Ιλχάν

  1. Ο/Η Γιώργος, Εμμ. Πυργιωτάκης λέει:

    Θεωρώ το άρθρο σωστό, σύντομο, περιεκτικόκαι διαφωτιστικό
    Γιώργος Εμμ. Πυργιωτάκης

  2. Ο/Η Δρ Ευσταθιος Κοίζης λέει:

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΊΕΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ,ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ κ.λ.π.ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΠ΄ΑΥΤΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΚΕΝΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΕΔΕΙΞΕ… ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΦΑΙΡΟΥΝΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΙΜΕΘΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.